شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش.

نحوه آپدیت آنتی ویروس nod32

شاید بشه گفت تقریبا تمام قدرت یک آنتی ویروس به بانک اطلاعاتی اون بستگی داره - یعنی آگه شما بهترین آنی ویروس رو داشته باشید و نتونید اونو طبق هر شرایطی به روز کنید انگار که هیچ کاری انجام ندادید - nod32 یکی از آنتی ویروسهای قدرتمنده که نیاز داره اونو هر روز آپدیت کنید. با هم روش آپدیت اونو بررسی میکنیم:


Update nod32
برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید

1- ابتدا روی آیکن آنتی ویروس دوبار کلیک کنید.
2- از قسمت منوی سمت چپ گزینه update را انتخاب کرده و بر روی user name and password setup کلیک کنید.
3- به سایت http://www.fiaofiao.net (این آدرس جدید سایت قبلی است) رفته و آخرین user name و password را copy و در قسمت license detail قرار دهید-paste-کنید
4- روی گزینه update virus signature database کلیک کنید.حالا شروع به چک کردن user name و password می کند، اگر درست باشد عمل آپدیت را تا تاریخ مربوطه انجام می دهد.
5-شما در قسمت 5 می توانید تاریخ آپدیت شده را مشاهده کنید.
لازم به ذکر است برای بروز کردن آنتی ویروس خود ، هر چند روزی یکبار عمل مربوطه را انجام دهید تا بانک اطلاعاتی آنتی ویروس شما توانایی شناسایی ویروسهای جدید را داشته باشد



لینکهای مرتبط:

بروز شده: 1389.01.31

۵۰ نظر:

  1. salam sale no mobarak
    azatun kheili mamnunam

    پاسخحذف
  2. ایول خیلی راهنمایی تون باحال وکاربردی بود مرسی

    پاسخحذف
  3. از لطفتون ممنون. اما واقعيت اينه كه پيدا كردنuser و pass جديد از توي همون سايتي كه آدرسشو داديد سخته ...... آدم گيج ميشه يه آلمه عدد و يه آلمه آيكون هست آدم كدومو بره؟؟؟؟؟؟ اما به سختي و گشتنش مي ارزه.

    پاسخحذف
  4. ديدي؟ آخه كدوم پس وردو بدم؟ گيج شدم.... ميشه راهنمائيم كنين؟

    پاسخحذف
  5. همون ابتدای صفحه اولین یوزر و پسوردی که دیدید کپی کنید و برای اینکه مطمئن باشید این یوزر و پسورد مال چه تاریخی هست کافیه تاریخ میلادی اون روز رو بلد باشید یا از روی یه تقویم نگاه کنید . مثلا امروز 18 آگوست 2009 است که در این سایت به این شکل می نویسن: [2009年8月18日]NOD32最新升级ID . حالا در این سایت در روز 18 آگوست چند تا یوزر و پسورد داده که همون اولی اکثر اوقات جواب می ده...
    این سایت هر روز آپدیت میشه و اگر شما قسمت سمت چپ صفحه نمایش رو نگاه کنید یه آیکن کوچک تقویم دیواری رو می بینید که تاریخ امروز رو روی اون زده ، در خط بعد یوزر و پسورد رو کپی و در برنامه ند32 قرار پیست کنید...
    موفق باشید

    پاسخحذف
  6. سلام در سایت معرفی شده چه طوری user and pass رو پیدا کنم

    پاسخحذف
  7. سلام. چند روزی است که این سایت و سایت های مشابه یوزر و پسورد برای آنتی ویروس نود 32 بالا نمی آید و اگه بالا هم بیاد اون چیزی رو که ما لازم داریم پیدا نخواهیم کرد ولی شما می تونید برای دریافت یوزر و پسورد نود 32 به آدرس زیر مراجعه کنید. احتمالا این کار از طرف کمپانی ESET که نرم افزار Nod32 را ارایه می کنه انجام شده است.

    http://www.irpcn.com/software/update-nod32-antivirus.html

    التماس دعا
    88.06.19 20 رمضان1430

    پاسخحذف
  8. سلام به سايتي كه كفتيد مراجعه كردم خيلي ممنون نتيجه كرفتم

    پاسخحذف
  9. ممنونم ازت HEKTORولی گیج شدم همش میخی نوشته منم نمیدونم اصلا پسورد و یوزرنیم کجا هست

    پاسخحذف
  10. یکی از یوزر و پسوردی که بالا گذاشتم رو می تونید داخل محیط برنامه nod32 قرار بدید(paste). مثلا:
    UserName: EAV-20687548
    PassWord: 5uteun5s7s
    من خودم هم از این یوزر استفاده می کنم و تا تاریخ امروز هم جواب داده و مشکلی نداره و راحت آپدیت میشه... اگه سئوالی داشتین بپرسین...

    1388.07.01

    پاسخحذف
  11. ممنون از سایت بسیار پر کار ومهمتون انشا الله موفق باشید

    پاسخحذف
  12. ان شا الله شما هم موفق باشید...

    1388.07.05

    پاسخحذف
  13. دستت طلا
    خیلی حال دادی
    یوزر پسورد های جدید رو تو همین جا بزار از جای دیگه نمیتونیم پیدا کنیم .
    منتظزیم
    ممنون

    پاسخحذف
  14. باشه چشم سعی خودمو می کنم...

    موفق باشید
    880707

    پاسخحذف
  15. با سلام اگر روی سیستم یک انتی ویروس دیگه مثل سیمانتک باشه برای سیستم مشکلی نداره؟ ممنون

    پاسخحذف
  16. سلام. اگر سرعت سیستمتون بالا باشه و اون آنتی ویروس در اجرای برنامه ها اخلال ایجاد نکنه فکر نکنم مشکلی داشته باشته لااقل برای آنتی ویروس nod32 و AVG مشکلی نداره چون من مدتهاست این دوتا آنتی ویروس رو با هم رو سیستم نصب کردم و تا بامروز مشکلی نداشتم. نا گفته نمونه این آنتی ویروسها در کنار هم قدرت خوبی پیدا می کنند و اگر یکی توانایی شناسایی ویروسی رو نداشت باشه اون یکی ضعف دیگری رو جبران میکنه هرچند که خود این آنتی ویروسها به تنهایی کفایت می کنند ولی کارایی هر کدوم فرق میکنه...

    پاسخحذف
  17. سلام با اینکه زیاد اشنایی با کامپیوتر ندارم ولی سایت خوبی داری

    تشکر

    پاسخحذف
  18. برای ویندوز ویستای 64 بیتی جواب میده ؟
    لطفاً راهنمایی کنید

    پاسخحذف
  19. یادتون باشه نرم افزارهای نسخه های 64 بیتی ویندوزها با 32 بیتی فرق میکنه یعنی باید مخصوص خودشون رو نصب کرد که البته اکثر شرکتهای معتبر نرم افزار مثل Autodesk , eset و ... هر دو نسخه را در اختیار کاربران قرار می دهند و شما با توجه به نیاز خود، اقدام به نصب نرم افزار مورد نظر می کنید. شما برای دریافت نرم افزار 64 بیتی نود 32 به آدرس زیر بروید و یا نسخه 64 بیتی آن را تهیه
    کنید.

    http://www.eset.com/download/index.php

    موفق باشید.
    88.08.11

    پاسخحذف
  20. سلام من نمیتونم به سایت nod32 برم چی کار کنم؟

    پاسخحذف
  21. سلام شما به آدرس جديد اين سايت به نشاني زير برويد:

    براي دريافت يوزر نيم و پسورد نود32

    http://www.fiaofiao.net

    براي دريافت آخرين نسخه آنتي ويروس Nod32

    http://www.eset.com

    88.08.17

    پاسخحذف
  22. man mikham in antivirus ro remove konam ama hey eror mide.chikar konam?

    پاسخحذف
  23. باسلام من ازسايت ميهن دانلود قسمت آپديت آنتي ويروس يك نرم افزار به اسم
    دانلود كردم كه وقتي روي اون كليك كني جديدترين يوزر نيم وپسووردها رواز سايت نود وارد اون قسمت درآنتي ويروس شما مي كنه خيلي جالبه حتما دانلود كنيد اينم اسم نرم افزار NodLogin v10c - x32

    پاسخحذف
  24. لطف کنید Eror اون را به لاتین بنویسید. چون از من خیلی راحت Remove میشه...

    88.09.13

    پاسخحذف
  25. مرسی دانلود میکنم و چک میکنم...

    88.09.13

    پاسخحذف
  26. با سلام خيلي ممنون از راهنماييهاي مفيدتون اميدوارم هميشه موفق باشيد.

    پاسخحذف
  27. سلام خیلی ممنون خیلی کار راه اندازی شد موفق باشید

    پاسخحذف
  28. salam dadash
    damet garm
    karemon rah oftad

    ya ali madad

    پاسخحذف
  29. سلاملکم
    خداییش خدا عمرت بده
    فقط یه چیزی...
    این آپدیت کردن آنتی ویروس از حجم دانلودم(ADSL)
    کم میکنه ؟
    ممنون...خدافظ

    پاسخحذف
  30. سلام
    بلی آپدیت آنتی ویروس و یا آپدیت ویندوز و ... مثل دانلود کردن یک فایل از اینترنت هست و از سرعت و حجم اینترنت شما کم می شود.

    1388.10.16

    پاسخحذف
  31. سلام
    من30 روزازآنتی ویروسNod32 استفاده کردم الان می خوامubdate کنم نمی تونم ضمناًمیخوام حذف کنم نمی شه چون گزینهRemove ندارد ظاهراً این آنتی ویروس 30 روزه می باشدلطفاً مرا یاری کنید.
    به آدرس aruintan.yahoo.com پاسخ را ارسال نمائید.

    پاسخحذف
  32. salam

    az dakhel control panel / add or remove program mitonid nod32 ro unistall konid moshkeli nadare va rahat unistal mishe. baad az hazfe kamel barname az shoma saal mikone computer ro rest konid ok konin va sepas nod 32 v 4 ro az address k da zir baraton mizaram download konid( ta tarikhe 2010-01-08 update hast va 30 rouze)....

    http://download.eset.com/eval/win/eav/eav_nt32_enu.msi

    Good Luck!
    1388.11.10

    پاسخحذف
  33. ممنون.خیلی راحت آپدیت شد.

    پاسخحذف
  34. یه چندروزی که usernameوpassword این سایت که گفتید میدم update نمیشه

    پاسخحذف
  35. سلام من واسه آپدیت کردن مشکل دارم هرکاری میکنم آپدیت نمیشه خواهش میکنم کمکم کنید

    پاسخحذف
  36. سلام سال نو مبارك.من هر كاري مي كنم آپديت نمي شه ويروس داره سيستممو داغون مي كنه خواهش مي كنم كمكم كنيد.مرسي
    ervas_22@yahoo.com

    پاسخحذف
  37. روز بخیر خیلی وبلاگ مفیدی دارین
    واقعا استفاده کردم
    مـــــــــــــــــــــــــرسی

    پاسخحذف
  38. آغا دمتون گرم خیلی حال دادی

    پاسخحذف
  39. این آدرس سایتی که دادین نمیاد باید چیکار کنم؟

    پاسخحذف
  40. اگه پیغام قرمز توی صفحه مرورگر اینترنت ظاهر میشه و سایتو باز نمی کنه باید آنتی ویروس خودتونو disable کنید(غیر فعال کنید) بعد سایتو باز کنید. چون نود این سایت رو که یوزر نیم و پسورد رایگان میده به عنوان یک سایت مخرب میشناسه...
    1389.02.30

    پاسخحذف
  41. این سایتی که نوشتین نمیاد بالا لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخحذف
  42. salam
    mishe p va user ro too sit bezarin ?
    mamnoon misham
    choon baz nemikone

    پاسخحذف
  43. باهمه ی اینها من بازم هر کاری می کنم به روز نمی شه نمی دونم مشکل چیه

    پاسخحذف
  44. سلام به همه عزيزان. يه سايت ديگه كه ميشه راحت يوزر پسورد نود 32 رو پيدا كرد براتون معرفي ميكنمwww.nod321.com

    پاسخحذف
  45. salam man username va password jadid nod 32 ro mikham kasi dare
    ?
    !!!

    پاسخحذف
  46. age kasi dare saite username va password jadid baram emile kone emile man
    poooya2@yahoo.com
    mamnon
    !

    پاسخحذف
  47. از راهنمایی تون ممنونم

    پاسخحذف
  48. salam khaste nabashin be hameye sit hayi ke goftin miram ama dastrasi peyda nemikonam lotfan rahnamayi konin
    z.rabieyan@gmail.com

    پاسخحذف