پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش.

دانلود آنتی ویروس Nod32 ورژن 4



آنتی ویروس NOD32 که معرف حضور همتون هست اونایی هم که احتمالا تا بحال از این آنتی ویروس استفاده نکردن توصیه می کنم حتما رو سیستمتون نصبش کنید. این آنتی ویروس در حالی که آرام هست کارای بسیار بزرگی رو انجام می ده. حتما دانلودش کنید.

لینک دانلود از سایت اصلی
حجم فایل : 30 مگا بایت
ورژن : 4.0.437
سایت سازنده: http://www.eset.com
سایت برای آپدیت : http://www.fiaofiao.net


لينكهای مرتبط:

دریافت آنتی ویروس، آنتی اسپی ور، فایروال و آنتی اسپم شرکت نود 32
نحوه آپدیت آنتی ویروس nod32



موفق باشيد
88.05.15

‏۳۷ نظر:

  1. دارم دانلودش میکنم

    پاسخحذف
  2. هر کار میکنم دانلود نمیشه

    پاسخحذف
  3. بعد از اینکه به آدرس زیر رفتید:

    http://www.eset.com/download/free_trial_download_int.php

    یک قسمت نوشته PC Users 32-bit و یک قسمت دیگه پایین تر اون نوشته PC Users 64-bit که به این معنی هست : شما از نسخه ویندوز 32 بیتی استفاده میکنید یا 64 بیتی؟ یا هر کدومشو که شما لازم دارین - بر روی دکمه دانلود جلوی ESET NOD32 Antivirus 4 راست کلیک کنید و گزینه save target as رو انتخاب کنید(البته اگر از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید). ولی اگر از فایرفاکس استفاده می کنید بهتره از یک دانلود منیجر هم استفاده کنید تا بتونه دانلودهای شما رو مدیریت کنه. من از orbit استفاده میکنم با حجم کمش حدودا دو تا سه مگا باییتیش کارایی خوبی داره و رایگان هم هست که میتونید از آدرس زیر دانلودش کنید:
    http://www.orbitdownloader.com/

    واما بعد از نصب در مرورگر فایرفاکس خود روی دکمه دانلود کلیک راست کنید> copy link location رو انتخاب کنید و در برنامه اوربیت خود بر روی new کلید کنید و لینکی رو که کپی کردید paste بدید و دانلود رو بزنید.
    استفاده از چنین نرم افزارهای مدیدیت دانلود باعث میشه که اگر یک زمانی ارتباط شما با اینترنت قطع شد و یا کامپیوترتون ریست شد و یا ... هر چیز دیگه، بعد از اتصال مجدد به اینترنت میتونید ادامه برنامه رو مجدد دانلود کنید.
    موفق باشید
    88.09.01

    پاسخحذف
  4. اگه يه آنتي ويروس ديگه روي سيستم نصب باشه بايد اول قبلي رو remove كرد؟

    پاسخحذف
  5. من فکر میکنم با این کار سرعت کامپیوتر پایین بیاد ولی باز بستگی داره چه آنتی ویروسی بخوای نصب کنی، خیلی از آنتی ویروسها پر سر و صدا هستند یعنی همش برای خودشون اسکن میکنند یا میشه تنظیمشون کرد که در یک ساعت خاصی روزانه شروع به اسکن کردن درایو ها کنه که این در روند اجرای برنامه های دیگه از سرعت اونا میکاهه. ولی من مدتها روی سیستم هم نود 32 رو داشتم و هم AVG که هیچ مشکی نداشت تازه در مواردی به کمک هم می اومدند و ویروسهایی رو که مثلا نود نمی شناخت AVG پشتیبانی می کرد.نود 32 سر و صدا زیاد نمیکنه فقط اگه هر زمان به اینترنت متصل میشید آپدیتش کنید دیگه کاری با شما نداره ...
    88.09.03

    پاسخحذف
  6. انتی ویروس خیلی عالی است اگر دقیقه به دقیقه رمز وروود و نام کاربری نخواهد .اگر ممکنه نام کاربری و رمز وروود معتبر بگذارید

    پاسخحذف
  7. از این سایت برای دریافت نام کاربری و رمز ورورد معتبر دریافت کنید:
    http://www.fiaofiao.net/

    و همچنین این پست را هم مشاهده کنید:
    http://troymen.blogspot.com/2008/09/nod32.html

    88.09.13

    پاسخحذف
  8. عالیه ممنون فقط اگه یکم وبتو کامل تر کنی بهتره

    پاسخحذف
  9. ازراه اینترنت اکسپلورر چه طوری دانلود میشه

    پاسخحذف
  10. فرقی نداره و اگه دانلود نشد روی لیمک دانلود کلیک راست و گزینه save target as را کلیک کنید ، در پنجره باز شده مسیر ذخیره فایل رو بدید و دکمه save رو بزنید...

    پاسخحذف
  11. ازکجابایدبفهمم ویندوزم32بیتی یا64بیتی

    پاسخحذف
  12. آقا من که هرکارکردم دانلود نشدsave target as کردم نشد

    پاسخحذف
  13. می خواستم ببینم در قسمت setupنبایدتغییری ایجادکنم user nameوpassword

    پاسخحذف
  14. می خواستم ببینم در قسمت setupنبایدتغییری ایجادکنم user nameوpassword

    پاسخحذف
  15. هنگامinstallکردن وقتی آدرس میدم یه نوشته میاد که فقطok داره میزنم install نمیشه به دادم برس

    پاسخحذف
  16. سلام اگه نتونستيد نود 32 ورژن 4 رو دانلود كنيد از لينك زير استفاده كنيد.
    http://download.eset.com/eval/win/eav/eav_nt32_enu.msi

    بايد اين لينك رو كپي كنيد و داخل مرورگر يا برنامه هاي مديريت دانلود paste كنيد.

    1388.12.18

    پاسخحذف
  17. مشكل نصب از نرم افزار نيست احتمالا از سيستك شماشت ولي چه ويندوزي بايد ديد استفاده ميكنيد؟

    پاسخحذف
  18. باعرض سلام
    آنتي ويروس eset از كامپيوترم پاك نميشه لطفا كمكم كنيد!

    پاسخحذف
  19. سلام
    مرسی آنتی ویروس خوبی

    پاسخحذف
  20. واقعا ممنون از لصف تون مرسی

    پاسخحذف
  21. کجا نوشته 64بیتی یا 32 من دنبال 64 بیتی میگردم

    پاسخحذف
  22. چرا موقعی که می خواهم آپ دیدش کنم یوزرنیم و پسوورد میخواد؟

    پاسخحذف
  23. salam
    khob man daram downloud mikonam password va username nadaram
    pas behtare har ki dare too safe bezare \
    mamnoon misham
    karimi_saeed728@yahoo.com

    پاسخحذف
  24. دارم دانلودش ميكنم انشاءالله كه بدردم بخوره.

    پاسخحذف
  25. من دانلود کردم حالا می خواهم نصبش کنم پسورد می خواد.

    پاسخحذف
  26. من را راهنمایی کنید.

    پاسخحذف
  27. salam saite ziba va por mohtavaiee darid mitoonam behetoon pshnahade tabadole link bedam agar mova fegha hastid
    saite man ra ba name
    اصفهان فان
    va addresse
    www.esffun.ir
    link konid va dar sait nazar bogzarid ta 5 saate bad link mishavaid
    mochakeram
    my yahoo id:
    bad_boy10024

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. توسایت شما فیلم سکسی هم پیدا میشه؟

      حذف
  28. سلام سایت خوبی دارید تبریک میگم دمتون گرم

    پاسخحذف
  29. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  30. ببخشید یکی بم بگه این علامت نارنجی که قبل از اسممه یعنی چی ؟من چیکار میتونم بکنم اگه جوابمو بدین ممنون میشم

    پاسخحذف